juli 01, 2024

🎧 Party DJ Youri: Nieuwe Richtingen en Samenwerkingen!

DJ Youri is volop bezig met zijn project "LWD in Verbinding" en werkt hier 3 dagen per week aan. Hoewel hij minder vaak optreedt als DJ, blijft hij graag beschikbaar voor zijn vaste klanten en zakenpartners. πŸ™Œ

Reactie van Youri:
πŸ—£️ "Ik merk dat de DJ-wereld er nu heel anders uitziet dan 3 jaar geleden. Als hobby-DJ word ik minder vaak geboekt, terwijl professionele DJ's steeds meer de overhand krijgen. Dit is niet per se iets negatiefs, maar het biedt juist kansen voor samenwerking. Ik geloof dat het waardevol kan zijn als organisaties zowel professionele DJ's als hobby-DJ's samen boeken. Pas dan kun je echt beoordelen of een hobby-DJ net zo goed is als een professionele DJ."

πŸ“ž Boek DJ Youri nu voor je volgende evenement! Neem contact op voor meer informatie over samenwerkingen.

Telefoonnummer: 06 23613161 
Mail: djyouriparty@gmail.com 

Blijf ons volgen voor meer updates en nieuwe samenwerkingen! 🎢✨

#DJYouri #LWDinVerbinding #Samenwerking #DJwereld #HobbyDJ #ProfessioneleDJ #Muziek 

Geen opmerkingen:

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers, Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari ...