oktober 20, 2024

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers,

Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari 2025 geen nieuwe boekingen meer aan te nemen. Deze beslissing is genomen om ruimte te creëren voor reflectie en om toekomstige plannen te herzien, zodat ik in de toekomst weer met vernieuwde energie en inspiratie kan terugkeren.

Ik ben dankbaar voor de steun en het enthousiasme dat jullie hebben getoond. Jullie betrokkenheid betekent veel voor mij, en ik kijk ernaar uit om in 2025 weer samen met jullie te feesten en onvergetelijke evenementen te creëren.

Houd de website en mijn sociale media in de gaten voor updates en informatie over toekomstige boekingen. Voor vragen of aanvullende informatie kunnen jullie me bereiken via djyouriparty@gmail.com.

Bedankt voor jullie begrip en tot snel!

Met vriendelijke groet,

Party DJ Youri

Geen opmerkingen:

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers, Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari ...