april 05, 2024

"Belangrijke Mededeling: Beperkte Beschikbaarheid van Party DJ Youri Buiten Leeuwarden"

Beste bezoekers,

Ik wil graag uw aandacht vestigen op een belangrijke mededeling betreffende de beschikbaarheid van Party DJ Youri. Hoewel ik zeer dankbaar ben voor de interesse die ik heb ontvangen vanuit Randstad, wil ik benadrukken dat mijn diensten momenteel alleen beschikbaar zijn voor boekingen binnen Leeuwarden en de directe omgeving.

Indien uw evenement buiten dit specifieke gebied plaatsvindt, vraag ik u vriendelijk om geen contact op te nemen voor boekingen. Ik waardeer uw begrip en steun enorm.

Mocht u vragen hebben of meer informatie wensen over mijn diensten binnen Leeuwarden en omgeving, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik sta altijd klaar om u van dienst te zijn en uw feestelijke gelegenheid tot een onvergetelijke ervaring te maken.

Dank u wel voor uw aandacht en begrip.

Met vriendelijke groet,

Youri

Geen opmerkingen:

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers, Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari ...