mei 26, 2024

"Belangrijke Update: Een Nieuwe Fase voor Party DJ Youri en Voortdurende Samenwerking met Jimmy's Leeuwarden"

Beste vrienden en supporters van Party DJ Youri,

Ik deel vandaag een belangrijke update met jullie. Met gemengde gevoelens neem ik afscheid van mijn rol als actieve deelnemer van de jongerengemeenschap bij Jimmy's Leeuwarden. Het waren fantastische jaren waarin ik met veel plezier mijn 25e en 26e verjaardag heb gevierd in deze geweldige omgeving.

Nu ik mijn 27e levensjaar inga, besef ik dat mijn relatie met Jimmy's Leeuwarden zal veranderen. Ik ben niet langer binnen de jongerendoelgroep en kan niet meer op dezelfde manier deelnemen aan activiteiten bij Jimmy's.

Maar, ik ben verheugd om aan te kondigen dat mijn samenwerking met Jimmy's Leeuwarden en Amaryllis Jongerenwerk als DJ zal voortduren. Party DJ Youri blijft beschikbaar voor jullie evenementen en feesten, en zal onze gemeenschap blijven ondersteunen en verbinden.

Ik wil Jimmy's Leeuwarden bedanken voor de geweldige tijd die ik heb gehad als onderdeel van hun gemeenschap. Hun warme gastvrijheid en het creëren van een veilige en leuke omgeving hebben mijn ervaring onvergetelijk gemaakt.

Dank jullie wel voor jullie steun en begrip.

Met vriendelijke groet,
Party DJ Youri


Geen opmerkingen:

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers, Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari ...