maart 20, 2024

"Belangrijke mededeling: Nieuwe focus en toekomstplannen van Party DJ Youri"

Beste fans van Party DJ Youri,

Ik wil jullie laten weten dat ik de laatste tijd minder vaak word gevraagd voor optredens, en jullie hebben vast gemerkt dat ik geen reclame maak. Dit heeft allemaal een reden: ik ben druk bezig met LWD Verbindt en daar zal ik mijn focus op leggen.

Dit betekent niet dat ik stop met mijn werk als DJ, maar ik zal niet actief op zoek gaan naar nieuwe opdrachten. Als ik benaderd word door JS Licht en Geluid en zij me vragen, zal ik met hen meegaan. Verder blijf ik nog draaien in september voor Zuiderburen en op andere locaties.

Ik ben momenteel minder actief bezig met reclame maken, maar ik wil jullie wel op de hoogte brengen van een nieuwtje: ik ga mijn DJ-werk inzetten om mijn naamsbekendheid te vergroten in Leeuwarden en omgeving via LWD Verbindt.

Ik hoop dat dit jullie voldoende heeft geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Youri

Geen opmerkingen:

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers, Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari ...