maart 24, 2024

"DJ Youri's Muzikale Toekomst: Uitdagingen, Overwegingen en Zomeragenda"

Als Party DJ Youri merk ik dat de uitdagingen toenemen. De laatste tijd krijg ik minder boekingen, zelfs van zakelijke partners en mensen buiten mijn directe kring. Alle leuke optredens lijken buiten onze regio plaats te vinden.

Ik neem mezelf voor om dit jaar nog goed te evalueren. Als de trend van verminderde boekingen zich in 2025 voortzet, moet ik serieus nadenken over mijn toekomst als hobby-dj.

Desondanks ben ik vastbesloten om mijn zomeragenda met optredens weer nieuw leven in te blazen en binnenkort begin ik met het maken van reclame. Ik kijk uit naar nieuwe kansen en mogelijkheden om mijn passie voor muziek te delen met een groter publiek.

Geen opmerkingen:

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers, Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari ...