maart 06, 2024

Een stapje dichterbij met project lwd verbindt!

**Update: woensdag 6 maart 2024:

Hoi allemaal,

Goed nieuws! We gaan deze week een afspraak maken voor volgende week met het netwerkcentrum in De Klomp om alles rond te krijgen voor ons project met LWD Verbindt. Ik kijk er echt naar uit om van dit langdurige project iets moois te maken voor een geweldige toekomst!

Binnenkort meer nieuws en duidelijkheid. 

๐Ÿ’ฌ Ik ben ontzettend blij dat ik een bijdrage kan leveren aan de samenleving. Het doel is om mensen met en zonder beperking samen te brengen, van elkaar te leren en te netwerken. We willen ervoor zorgen dat mensen met een beperking net zo makkelijk kunnen meedoen als mensen zonder beperking.

➡️ : Volg LwD verbindt voor eventuele nieuws en updates. #doorenvoor #lwdverbindt #meedoen 

Groetjes,

Youri

Geen opmerkingen:

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers, Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari ...