september 03, 2024

๐ŸŽง Belangrijke Update van DJ Youri ๐ŸŽง

Welkom op mijn website! Ik wil graag een belangrijke update met jullie delen over mijn DJ-activiteiten.

Sinds 2015 ben ik actief als DJ, begonnen als een hobby die uitgroeide tot een ware passie. Na vele optredens voor familie en vrienden, had ik in 2018 mijn eerste officiรซle boeking in de jeugdsoos. Sindsdien heb ik met veel plezier opgetreden op evenementen zoals het SamSam Festival, mijn oude school, en verschillende andere locaties in Leeuwarden.

Momenteel draai ik nog steeds met veel enthousiasme op de kinderdisco in Zuiderburen. ๐ŸŽ‰

Echter, de DJ-wereld wordt steeds competitiever en met mijn drukke project LWD in Verbinding heb ik minder tijd om me volledig op mijn DJ-hobby te richten. Daarom heb ik besloten om minder actief op zoek te gaan naar nieuwe boekingen. Ik blijf echter beschikbaar voor aanvragen via telefoon en mail, en blijf draaien voor mijn vaste klanten.

Wat verandert er:
- Ik ga minder actief op zoek naar nieuwe boekingen.
- Ik blijf beschikbaar voor aanvragen via telefoon en mail.
- Ik blijf draaien, maar iets minder dan voorheen.
- Ik blijf mijn vaste klanten bedienen, zoals Zuiderburen.
- De samenwerking met JS Licht en Geluid blijft bestaan.

Ik wil open en eerlijk zijn over deze veranderingen. Daarom heb ik ook een zomerstop van 5 weken genomen om goed na te denken over mijn DJ-hobby.

Bedankt voor jullie voortdurende steun en begrip! ๐Ÿ™

Vragen? Laat een reactie achter als je vragen hebt of stuur me een bericht naar djyouriparty@gmail.com.


Geen opmerkingen:

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers, Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari ...