september 12, 2024

Belangrijke Update van DJ Youri!

Hallo fans,

Het is een uitdagend jaar geweest voor DJ Youri! Door de veranderingen in de DJ-markt en de stijgende vraag naar professionele DJs, heb ik besloten mijn koers te wijzigen.

Vanaf nu richt ik me op optredens binnen mijn netwerk, voor familie, scholen en kleine feesten. Mijn focus zal ook liggen op mijn projecten bij LWD in Verbinding, wat veelbelovende nieuwe kansen met zich meebrengt!

Ik blijf samenwerken met JS Licht en Geluid voor de technische ondersteuning bij evenementen, maar ik zal geen nieuwe optredens meer zoeken. Deze beslissing helpt me mijn tijd efficiënter te benutten en me te concentreren op wat echt belangrijk voor me is.

Voor vragen, boekingen binnen mijn netwerk of gewoon om een praatje te maken, kun je me bereiken via djyouriparty@gmail.com of +31623613161. Jullie steun betekent veel voor me, en ik waardeer het enorm!

Blijf op de hoogte voor toekomstige updates en nieuwe projecten. Ik ben enthousiast over wat de toekomst brengt en kijk uit naar de nieuwe mogelijkheden!

Met muzikale groet,

DJ Youri

Geen opmerkingen:

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers, Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari ...