september 17, 2024

Party DJ Youri – Jouw DJ voor Kleinschalige Feesten in Leeuwarden

Welkom bij Party DJ Youri! Als gepassioneerde hobby-dj bied ik op maat gemaakte muziekervaringen voor kleinschalige evenementen in Leeuwarden. Of je nu een verjaardagsfeest, huwelijksfeest of schoolfeest organiseert, ik zorg voor een sfeervolle en energieke muzikale ervaring die perfect past bij jouw wensen.

Wat maakt Party DJ Youri uniek?
Met mijn ervaring in het draaien op diverse kleinschalige feesten, bied ik een persoonlijke benadering en een op maat gemaakte muziekselectie die jouw evenement onvergetelijk maakt. Mijn passie voor muziek en het creëren van een geweldige sfeer zorgt ervoor dat jouw feest een succes wordt.

Bekijk mijn werk!
Neem een kijkje op mijn https://linktr.ee/Partydjyourinl058 en zie voorbeelden van eerdere optredens. Hier krijg je een idee van de sfeer en kwaliteit die ik lever.

Wat klanten zeggen
"Party DJ Youri draaide op onze bruiloft en zorgde voor een geweldige sfeer. De muziekkeuze was perfect!" - Klant

Beschikbaarheid en Contact
Ik ben beschikbaar voor feesten op afspraak in Leeuwarden. Voor meer informatie of om een boeking te maken, neem gerust contact met mij op via:
📧 djyouriparty@gmail.com
📞 +31 6 23613161

Vanaf vrijdag wordt mijn website vernieuwd met meer details over mijn diensten en beschikbaarheid. Ik focus me op mond-tot-mondreclame, dus help me mijn netwerk opnieuw op te bouwen door het door te vertellen!

Boek nu en laat jouw feest stralen met de beste muziek!

Volg me op:
https://linktr.ee/Partydjyourinl058 voor updates en inspiratie!

Geen opmerkingen:

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers, Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari ...