februari 15, 2024

**Op Weg Naar Nieuwe Horizonten: Een Reflectie op het Gesprek met Neushoorn**

Beste vrienden en gewaardeerde supporters,

Het verheugt me om met jullie te delen dat vandaag een moment van betekenis plaatsvond, een gesprek dat mijn artistieke reis en mijn betrokkenheid bij jongerenwerk naar nieuwe hoogten tilde. Neushoorn, een broeinest van creativiteit en connecties, was het decor van dit opwindende hoofdstuk.

Het doel was tweeledig: mijn DJ-naam laten weerklinken in de muren van Neushoorn en de schijnwerpers richten op het hartverwarmende initiatief "LWD Verbindt", waarbij muziek en jongerenwerk elkaar omarmen in een unieke symbiose.

Te midden van inspirerende gesprekken en gedeelde passie kwam er een waardevol advies naar voren: Stichting Pop Friesland. In het streven naar groei en samenwerking heb ik direct contact gezocht en wacht ik vol verwachting op de volgende stappen in deze boeiende reis.

Jullie blijvende steun is niet alleen de drijvende kracht achter mijn muzikale avonturen, maar ook de brandstof voor het vuur dat "LWD Verbindt" voedt. Het is dankzij jullie dat deze reis mogelijk is, en ik ben ontzettend dankbaar voor de steun die ik tot nu toe heb mogen ontvangen.

Terwijl we in deze anticiperende fase treden, kijk ik met hoopvolle verwachting uit naar de opwindende ontwikkelingen die zich binnenkort zullen ontvouwen. Samen creëren we muziek, verbinden we gemeenschappen en streven we naar een toekomst waarin creativiteit en samenwerking bloeien.

Met een symfonie van dankbaarheid en verwachting,

Youri 

Geen opmerkingen:

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers, Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari ...