februari 12, 2024

Party dj Youri zet campagne op een laag pitje"

Beste fans en vrienden,

Ik wil jullie graag op de hoogte brengen van een kleine aanpassing in mijn DJ-carrière. De laatste tijd heb ik gemerkt dat er minder aanvragen binnenkomen voor boekingen, en om mijn focus te verschuiven naar een opwindend nieuw project, heb ik besloten tijdelijk te stoppen met actief zoeken naar DJ-optredens. Mijn energie en aandacht gaan nu naar een bijzonder project dat ik samen met het jongerenwerk en andere zakenpartners ga realiseren.

Dit betekent niet dat ik mijn passie voor muziek en optredens opgeef. Integendeel, ik blijf beschikbaar voor boekingen en zal enthousiast reageren op aanvragen die binnenkomen. Echter, voor de komende tijd wil ik bewust de focus leggen op één specifiek aspect van mijn carrière en daarmee ook de kans grijpen om mijzelf verder te ontwikkelen.

Ik wil jullie bedanken voor jullie voortdurende steun en begrip. Jullie maken mijn muzikale reis fantastisch en ik kijk ernaar uit om jullie binnenkort weer te vermaken met nieuwe muzikale avonturen.

Blijf op de hoogte van mijn laatste updates en belevenissen via mijn sociale media-kanalen. Voor nu, bedankt voor jullie begrip en laten we samen uitkijken naar wat de toekomst brengt!

Met muzikale groeten,
Party DJ Youri

Geen opmerkingen:

Aankondiging: Tijdelijke Stopzetting van Boekingen tot Januari 2025

Beste bezoekers, Met deze mededeling wil ik jullie informeren dat ik, Party DJ Youri, na zorgvuldige overweging heb besloten om tot januari ...